Alla inlägg den 26 oktober 2018

Av Annika Björborn - 26 oktober 2018 22:13

Så var vecka 31 här. Jag har den senaste tiden kännt massa sammandragningar, till och med blivit en smula orolig när jag stått på jobb. Det värsta för mig hade ju vart ifall något hände där, bland alla kunder och helt ensam i butiken. Vad gör man då liksom? Min Bm sa iaf att det är jättevanligt med andra barnet, kroppen vet vad som väntas och förbereder sig liksom. 


Glukosbelastningen visade samma, 8.6 och risken för graviditetsdiabetes finns där. Båda mina graviditeter har bestått av diverese olika krämpor i form av brist på något eller taskig urinvägsinflektion som ledt till njurbäckeninflammation - och absolut inget av det här märker jag ens av i vardagen. Lite lurigt kan det ju allt vara. 


Mår hyffsat bra, trött är väl det enda som tåls att nämna. Har gått upp 12 kilo (25 kg med mateo i samma vecka). Är väl ganska nöjd med den siffran också! 


Fyllde 30 i förrgår, känner mig inte en dag äldre än 29 för det! Fick en tvättmaskin faktiskt, vilken enorm lycka eftersom jag är tokig i att tvätta och ha allt rent och fräscht! 


Nu ligger Mateobus och snarkar, och jag ska göra likaså! Blir kanske ett roligare inlägg inom kort, är verkligen helt snurrig i bollen och orkar helt enkelt inte skriva mer för den här gången! :)

adjöken / A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards