Direktlänk till inlägg 26 februari 2018

Hemma.

Av Annika Björborn - 26 februari 2018 13:17

 

Som de flesta vet så älskar jag allt som har med hemmet att göra. Det kan vara allt från tvålpumpen inne i badrummet till förvaringslådor inne i klädkammaren. Jag har alltid tyckt att det vart viktigt att få komma hem, och känna sig avslappnad och stressfri. Jag älskar sånt som drar till sig allas ögon och prylar som är praktiska som underlättar allt i vardagen. Innan jag träffade Redmond så brydde jag mig inte så mycket om mitt hem i samma bemärkelse, men det har verkligen störtat ner som en bomb den senaste tiden - kanske för att vi har ett barn och allt som underlättar och sparar tid är guld värt? 
Vem vill hålla på med att plocka undan leksaker som ska till tio olika platser när man kan använda den tiden till att rita tex? Praktiska lådor och korgar är verkligen min favorit! 


 

En ganska dålig bild tyvärr men det får ni helt enkelt leva med! :)

Boxar, 2 stk för 99;- på Clasohlsson

Matta från Hemtex

Mintält från Kids Concept www.kidsconcepts.se 


 


Vårt hem är långt ifrån klart och jag känner fortfarande att vi inte riktigt har fått kläm på allt. Dock ligger det en framtidsplan på att flytta till en större lägenhet, och sen köpa hus en vacker dag - om det blir i Kanada eller i sverige återstår att se!

 

Så läcker lamakudde från Lagerhaus! 179;- !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Björborn - 26 oktober 2018 22:13

Så var vecka 31 här. Jag har den senaste tiden kännt massa sammandragningar, till och med blivit en smula orolig när jag stått på jobb. Det värsta för mig hade ju vart ifall något hände där, bland alla kunder och helt ensam i butiken. Vad gör man då ...

Av Annika Björborn - 14 oktober 2018 22:02

Medans Red är ute och går med Mateo och försöker få han att sova så passar jag på att skriva något litet. Visst har vi haft ett helt galet underbart väder både idag och igår? Vi har varit ute större delarna av båda dagarna och njutit av varje liten s...

Av Annika Björborn - 12 oktober 2018 22:10

Redan från början hade jag i tanke att börja blogga den sista tiden av denna graviditet. Där är vi idag, det är 11 veckor kvar till beräknad BF. Det är annorlunda denna gången, det har gått i turbo fart och dagarna, veckorna har bara flygit förbi. Än...

Av Annika Björborn - 28 februari 2018 08:06

    Godmorgon! Idag vaknade vi upp till ett vinterland! Jag längtar förvisso till våren och sommaren, men det var ändå rätt mysigt att kika ut på det vita landskap som skapats under natten :) Nu sitter jag och Redmond här i soffan, Mateo sover,...

Av Annika Björborn - 26 februari 2018 12:53

    Så kallt det är ute! Det ligger förvisso på en -7 grader men det känns verkligen som -20!! Vi har varit ute och gungat i dagarna men alltså, det är inte ens lite skönt att stå där i kylan med ett ansikte som förfryser, så varför skulle Mateo ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards